torsdag 6 april 2023

Veckoläget 2023-04-07

 Liten lägeskoll för mitt fondsparande och ppm i synnerhet.


Spx500: segt med range. hoppade över förra veckan(månadsstäng) känns som inget hänt jag får härda ut.

  


 

Dow Jones: mycket snack insiders säljer, stora placerare säljer så vem är det som köper?




OMXS_PI: ingen ny lägre botten vi får se vid nästa besök där nere.




Blackrock World Gold: oj här händer det saker nu blev det betydligt roligare titta på denne grafen nästa rekyl blir spännande.




Blackrock World Energy: hoppas på en zero line reversal i veckografen av PPO ser väl trots allt ganska ok ut i veckografen även om det spretar i dags.




Adobe, Berk fick köpnicken Sedan blir det svårare UPM, Norsk Hydro, Yara, DNB är intressanta för mig dvs till att månadsspara i DNB lät ju väldans trygg med norska staten som storägare får kolla under påsken. Väldigt passiv denne korta vecka återinvesterade i några utdelande ETF:r men övriga aktier jag var intresserad av ville inte riktigt dippa dit jag ville. Senaste gissningar från experter jag hört är att FED skiter i dollarn men räddar finansmarknaden Crypto-stuff förväntas ersätta så blev vi blåsta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar