söndag 27 februari 2022

Veckoläget 2022-02-27

 Liten lägeskoll för mitt fondsparande och ppm i synnerhet.


Spx500: allt svagare marknad vartefter kriget i ukraina fortsätter intressant divergens i dagsgrafen.

  


 

Dow Jones: sidledes det snackas mycket om att placerarna börja fiska små och medelstora bolag men det är inget som syns i DOW




OMXS_PI: allt dystrare börs trots bra resultat från flera rapporter här har vi ingen valuta som kan stötta oss.




Blackrock World Gold: testade 380:- men orkade inte stanna över denne gången try try try again




Blackrock World Energy: ser fortfarande bra ut verkar hämta kraft för nya uppgångar




kaotisk vecka med krig i ukraina och hoten haglar från alla hörn, köpte lite 3M och en util AM denne veckan flyttade även mina BHP till isk ser nästan ut som jag lyckades innan X-dag men det får jag se först när utdelnigen kommer. En del av bolagen på min önskelista vill inte riktigt ned till de nivåer jag föredrar kanske blir jag utan men då köper jag något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar