fredag 19 juli 2019

Veckoläget 2019-07-20

Liten lägeskoll för mitt fondsparande och ppm i synnerhet.

Sp500: Inga säljsignaler ännu även om luften känns tunn här uppe samtidigt ger ju vår svaga krona ett visst stöd mot prisras i USD.




Dow Jones: Mycket oro i världen och ekonomierna men inget verkar bita på börserna ännu.




OMXS_PI: MA200 är helt livlös man kan handla på svingarna upp/ned tills vi åter får någon sorts trend.




Blackrock World Gold: Fantastisk kursresa ovanför 305 finns 350-360 som en möjlig nivå själv väljer jag säkra något på min position hos PPM



Det är kaotiskt försöka lyssna/läsa att som surrar runt i media och på web jag fortsätter som vanligt sälja lite försöka fiska annat. Min förväntning är vi får en nedgång men om det blir en riktig nedgång eller kanske 10%-20% är mer än jag vågar gissa så jag håller flera scenarion möjliga för att vara förberedd när jag väl upptäcker något som jag avläser som signal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar